För att boka en hälsotjänst väljer du den tjänst ur vårt utbud du önskar boka genom att klicka på Boka. Fyll i din information, önskat datumintervall och skicka din bokningsförfrågan. Därefter återkopplar vi med en bokningsbekräftelse via mail. Svårare än så är det inte!

Vi skickar en samlingsfaktura en gång per månad med alla bokningar era medarbetare gjort. Fakturan skickas alltid från oss och inte från våra samarbetspartners. Betalningsvillkoret är 14 dagar.

Sammanställningen skickas via mail till er företagsadministratör och innehåller specifikationer av era bokade tjänster och en kostnadssammanställning. Notera dock att vi aldrig delar detaljer som kan betraktas som sekretessbelagda inom patientsäkerhetslagen.

Noviral grundades till följd av utbrottet av Covid-19 med visionen att hjälpa svenska bolag att snabbt och tryggt få tillbaka sina anställda till arbetsplatsen. Novirals senaste initiativ är en marknadsplats med målet att skapa en smidig och enkel lösning för svenska företag att erbjuda sina medarbetare hälsotjänster.

Vi ser ett stort behov hos företag att, på ett och samma ställe, kunna jämföra och boka hälsotjänster på ett smidigt, enkelt och tryggt sätt. Vårt syfte är att öka hälsan inom verksamheter och i samhället som helhet.

Vi sätter upp en bokningskod för ert företag som ni sedan kan dela med era medarbetare. När en medarbetare sedan vill boka en tjänst kan hen uppge bokningskoden i bokningen som då kopplas till ert företag för smidig fakturering. Bokningskoden går att anpassa för att gälla under en viss tidsperiod eller begränsat antal bokningar.

Om du önskar att av- eller omboka en bokad tjänst, kontakta i första hand den tjänsteutförare som tjänsten är bokad med. Kontaktuppgifter hittar du i din bokningsbekräftelse. Du kan även kontakta eller skriva i vår chatt. Av- och ombokningsvillkoren skiljer sig mellan olika tjänster och framgår tydligt i bokningsvillkoren. I regel går det att av- och omboka tjänster med full återbetalning så länge det görs i tillräckligt god tid. Se bokningsvillkoren för ytterligare information.

Kontakta oss via vår chatt eller skriv till info@noviral.se . Vi återkommer alltid inom 2 timmar.

Fördelarna med Novirals tjänst är att ni har alla hälsotjänster och bokningar samlade på samma ställe vilket ger en tydlig översikt. Genom att boka allt via Noviral kan ni alltid lita på att få kvalitetssäkrade tjänster och en snabb och smidig bokningsprocess där det inte tillkommer extra kostnader.

Ni hittar våra priser under respektive tjänst. Alla priser är exklusive moms.

För att boka en hälsotjänst väljer du den tjänst ur vårt utbud du önskar boka genom att klicka på Boka. Fyll i din information, önskat datumintervall och skicka din bokningsförfrågan. Därefter återkopplar vi med en bokningsbekräftelse via mail. Svårare än så är det inte!

Vi skickar en samlingsfaktura en gång per månad med alla bokningar era medarbetare gjort. Fakturan skickas alltid från oss och inte från våra samarbetspartners. Betalningsvillkoret är 14 dagar.

Sammanställningen skickas via mail till er företagsadministratör och innehåller specifikationer av era bokade tjänster och en kostnadssammanställning. Notera dock att vi aldrig delar detaljer som kan betraktas som sekretessbelagda inom patientsäkerhetslagen.

Noviral grundades till följd av utbrottet av Covid-19 med visionen att hjälpa svenska bolag att snabbt och tryggt få tillbaka sina anställda till arbetsplatsen. Novirals senaste initiativ är en marknadsplats med målet att skapa en smidig och enkel lösning för svenska företag att erbjuda sina medarbetare hälsotjänster.

Vi ser ett stort behov hos företag att, på ett och samma ställe, kunna jämföra och boka hälsotjänster på ett smidigt, enkelt och tryggt sätt. Vårt syfte är att öka hälsan inom verksamheter och i samhället som helhet.

Vi sätter upp en bokningskod för ert företag som ni sedan kan dela med era medarbetare. När en medarbetare sedan vill boka en tjänst kan hen uppge bokningskoden i bokningen som då kopplas till ert företag för smidig fakturering. Bokningskoden går att anpassa för att gälla under en viss tidsperiod eller begränsat antal bokningar.

Om du önskar att av- eller omboka en bokad tjänst, kontakta i första hand den tjänsteutförare som tjänsten är bokad med. Kontaktuppgifter hittar du i din bokningsbekräftelse. Du kan även kontakta eller skriva i vår chatt. Av- och ombokningsvillkoren skiljer sig mellan olika tjänster och framgår tydligt i bokningsvillkoren. I regel går det att av- och omboka tjänster med full återbetalning så länge det görs i tillräckligt god tid. Se bokningsvillkoren för ytterligare information.

Kontakta oss via vår chatt eller skriv till info@noviral.se . Vi återkommer alltid inom 2 timmar.

Fördelarna med Novirals tjänst är att ni har alla hälsotjänster och bokningar samlade på samma ställe vilket ger en tydlig översikt. Genom att boka allt via Noviral kan ni alltid lita på att få kvalitetssäkrade tjänster och en snabb och smidig bokningsprocess där det inte tillkommer extra kostnader.

Ni hittar våra priser under respektive tjänst. Alla priser är exklusive moms.